کدام عروس ها در ماه رمضان تپل میشوند

پنجشنبه 16 شهريور 1396
13:18
رستمی


برای پیشگیری از چاقی در روز ها روزه داری مقداری هوش و باهوشی به خرج دهید تا عروس خوش اندامی باشید
ماه خوش یمن رمضان ماهی است که چاق‌ها در آن ماه چاق‌تر میگردند و لاغرها , لاغرتر . ولی تمامی ما خوب تر می دانیم که روزه تصاحب کردن برای تپل شدن یا این که لاغر شدن نیست بلکه به مراد عصمت روحی و تقواست . ولی گهگاه تپل شدن پس از 30 روز روزه‌داری می تواند حسابی آزاردهنده باشد بدین ترتیب می بایست پیرو راهی بود که ضمن انجام فریضه الهی و فایده بردن از برکات این ماه میمون , دستکم وزن خویش را اثبات نگاه داشت . یادتان باشد سوای برنامه‌ریزی غذایی شما بیشــتر به سوی بیش تر وزن قدم برمی‌دارید تا کاهش آن , پس می بایست بر جذب مواد غذایی , جور موادغذایی و زمان تناول کردن آنالیز و کنـــــــترل داشته باشید .

اشخاصی که بسیار ضیافت می روند
برگزاری مجالس افطار که یکی‌از سنت‌های دیرینه ما مسلمان‌ها به حساب میآید , می تواند یکی‌از علل چاق‌تر شدن اشخاص تپل باشد علی الخصوص که اشخاص خوش‌اشتها نمی‌توانند از این جور مجالس و سفره‌ها به راحتی دست بکشند . در‌این مجالس افطاری , صاحب خانه کارایی می کند از هر غذایی خوشمزه‌ترین را تنظیم نماید به عنوان مثال برای خوشمزه‌تر شدن سوپ به آن خامه بیشتر می نماید که چاق‌کننده است , برای غلیظ شدن خورش به آن آرد می زند که کالری‌اش را بالا می برد , برنج را با کره سرو می کند , از سمت دیگر آش و حلیم یا این که چه بسا کله‌پاچه نیز در‌این افطار‌ی‌ها حتما وجود دارا‌هستند که هر مورد مملو‌از کالری میباشند ; میزان کالری آش و به‌ویژه کله پاچه بیشتراز حد مجاز است و حلیم‌هایی که در خارج از خانه طبخ میگردند , مضاعف چرب و پرگوشت می باشند و شکر متعددی حین مصرف به آن‌ها طولانی تر میگردد .
اشخاصی که فعالیت‌ بدنی را تعطیل مینمایند
چرا با این‌که در رمضان روزه میگیریم تپل می‌شویم؟ زیرا معمولا انرژی دریافتی‌مان بر انرژی مصرفی‌مان چیره میگردد . درواقع زمانی میزان کار فیزیکی را در ماه رمضان تا حد ممکن کم میکنیم و در جهت استراحت و خواب بیشتر فعالیت می کنیم ; دیگر تن انرژی مستمر را مصرف نمیکند و از جهت دیگر با تناول کردن غذاهای پرکالری همت می نماید سوخت دائمی را اخذ نماید , درنتیجه همین انرژی‌های بیشتر به طور چربی ذخیره می شوند و شخص چاق‌تر میگردد .

بدخورها بیشتر از پرخورها در معرض خطرند
اکنون بدخوری شایع‌تر از پرخوری است . استفاده‌ دوچندان از مواد چاق‌کننده و زیان آور زیرا زولبیا و بامیه و گونه های شیرینی‌ها ازجمله مصادیق بدخوری است و اشخاص تصور می‌نمایند زیرا طی روز هیچ چیز نمی خورند , مجاز می باشند از این خوراکی‌ها مصرف نمایند . هنگام افطار با دقت به خالی ماندن معده برای دوران نسبتا طولانی , نباید به طور ناگهانی به میل کردن غذاهای سنگین وزن و شام مفصل مبادرت کرد , بلکه به‌جای آن خوب تر است روزه‌داران با پاره ای نان و پنیر و سبزی افطار نمایند تا ولع گرسنگی آن‌ها برطرف شود و دو ساعت سپس شام بخورند . اما این پیشنهاد بیشتر برای اشخاص بالغ است و نوجوان ها در سن رویش میتوانند فورا یک وعده غذایی بی نقص بخورند .
اشخاصی که تا آخر شب پرخوری را کنار نمی‌گذارند
معمولا پس از یک روز طولانی روزه‌داری شخص مقداری نسبت به خوراک حریص میشود و حس می‌نماید در آن مجال کوتاه افطار تا سحر بایستی تا حد ممکن معده را از مواد غذایی انباشته نماید , در صورتی شما نیز جزء این نوع اشخاص می باشید سفارش میکنیم با برنامه‌ریزی پس از افطار مقداری خودتان را سرگرم فرمایید تا میل کردن را کنار بگذارید برای مثال کمپانی در مجالس و مراسمی که در شب‌های ماه مبـارک رمضان برگذار می گردد زمان خیر را برای خودداری از پرخوری در حین شب آماده می آورد . یادتان باشد انرژی ذخیره شده ناشـی از پرخوری نصف شب منجر کاهش میزان متابولیسم و سوخت و ساز تن می شود چون شخص فورا بعداز میل کردن به رختخواب می رود و فرصتـی برای انجام عمل و سوخت و ساز تن باقی نمی‌ماند و این نه‌تنها احتمال چاقی را ارتقا میدهد بلکه فرد روزه‌دار فردایی پر از خستگی و بی‌حالی را تجربه خواهد کرد .
افرادی که سحری نمیخورند
دیدنی است بدانید روزه‌دارانی که از افطار تا افطار طعام می‌خورند چاق‌تر از اشخاصی میشوند که افطار , سحری و یک وعده نیمه‌شب می‌خورند و درین دربین حذف وعده غذایی سحری از کلیه آسیب‌رسان‌تر است . این تصور که وعده غذایی شام قادر است جایگزین وعده سحری شود دوچندان خطا است

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]