یک همسر ایده آل برای عروس خانم باشید

شنبه 28 مرداد 1396
11:59
رستمی

خدمات عروسی

به امداد یک سری سفارش می‌فهمید چطور انتظارات عروس خانم را برآورده کرده و پس از وصلت معاش موفقی داشته باشید
آقای داماد , میدانید همسر تان از شما چه انتظاری دارد؟ تا به حالا به‌این مورد تفکر کرده اید؟ این ارشاد است که به شما می گوید همسرانتان چه توقعاتی از شما دارا‌هستند و چه گونه می‌توانید همسری ایده آل باشید .

به عاطفه ها وی احترام بگذارید
زنان مدام متشکر مردهایی می‌باشند که به عاطفه ها و احساساتشان اهمیت می دهند . به ویژه زمانی از چیزی ناراحتند . از همسرتان بپرسید از چه غمگین است و در حالتی‌که زاری می نماید به وی دستمال تعارف فرمائید . مطمئن باشید ابراز احساسات منجر تقویت ارتباط می‌شود .

با لحاظ وی جامه بپوشید
مدها می‌آیند و می روند ولی اعتنا یک مرد به روش پوشش خویش بایستی مداوم باشد . این از به عبارتی روزهای نخستین شناخت برای یک زن دارای اهمیت است . می بایست عملکرد نمائید بفهمید همسرتان چه دسته ظاهری را می پسندد . به عنوان مثال چنانچه دوست داراست رنگ شلوار شما روشن باشد به منظور اش اعتنا فرمائید . خرقه پوشیدن شما آنطور که همسرتان دوست داراست گام مهمی در ساخت عشق بیشتر در زنان است .

نقش حلال مشکلات را بازی نکنید
زمانی چیزی همسرتان را آزار می‌دهد وی گوش شنوای شما‌را می‌خواهد خیر پند . مردها می پندارند می بایست کلیه چیز را حل نمایند , چون عموما قصد به حل موضوع دارا‌هستند . ولی برای یک زن گوش سپردن به کلام هایش مثل اعجاز ای کار مینماید که به عمیق خیس شدن ارتباط یاری می نماید .

با توجه گوش نمائید
خانم ها حقیقتا دوست دارا‌هستند بدانند که به حرفهایشان اعتنا می کنیـد . کافـــی نیست رمز حرکت دهید و زمانی مکث می نمایند منتظرند برخورد شما همراه با دقت بی نقص باشد . به عنوان مثال در‌صورتی‌که از کارفرمای خویش گلایه می نمایند دوست دارا‌هستند چیزهایی از لهجه شما بشنوند از قبیل : متاسفم که روز رنج داشتی یا این که چه بد , نگران نباش و . . . یادتان باشد تلاش نمائید در ارائه راه‌حل عجله نکنید .
باغ و تالار عروسی
ایرادات خویش را نهفته نکنید
میخواهید دل همسرتان را به دست بیاورید؟
در حالتی‌که به شما مجال کلام کردن می‌دهد همت فرمایید از آن استفاده کرده و دعوا را جهت دهی نمائید
زنان عموما به پرورش شخصیتی عشق و علاقه دارا هستند و مردی را دوست دارا هستند که با مراعات و متفکر باشد , به ویژه هنگامی می‌دانند به اشتباهش پی برده . این خطا قادر است از جمله بدخلقی یا این که بی توجهی به آنان به دلیل خستگی از عمل باشد . آن‌ها مشتاقند ببینند که شوهرشان سعی بر جبران آن دارااست . پس شجاع باشید و به اشتباهتان اعتراف نمائید .

از ارتباط تان حرف فرمایید
زمانی وی میخواهد راز سخن درباره‌ی رابطه ها تان را گشوده نماید لزوما قرار نیست مشکلی را مطرح نماید . روانشناسان معتقدند که زنان دوست دارا‌هستند درباره‌ی وحدت در معاش مشترک , عالی یا این که بد پیش رفتن احوال و به صورت کلی راجع به معاش گه گهگاه سخن بزنند که‌این علامت خیر است . یک حرف صادقانه دونفره می تواند یک زوج را به نیز نزدیکتر می نماید .

به یک توشه بیان کردن اکتفا نکنید
بد نیست گهگاه خصوصیت های شخصی مثبت اورا گوشزد فرمایید . برای مثال از زیباییاش تعریف نمایید و سوای این که به شما بگوید تغییرات ظاهری اش را تحسین فرمائید . تغییراتی از قبیل کاهش وزن , تغییر‌و تحول رنگ موی و از این قبیل اگر چه کوچک نیز باشد برای آنان از اهمیت خاصی برخوردار‌است .

از خودگذشتگی هرگز از مد نمیافتد
وقتی که پای عاطفه ها به بین میاید خیلی از زنان هنوز شیوه مردان سنتی را ترجیح می دهند , علی الخصوص در اولِ معاش مشترک .
زمانی چیزی همسرتان را آزار می دهد وی گوش شنوای شما‌را میخواهد خیر اندرز
آنان به نیکی میتوانند از پس کارهایی همچون گشودن در یا این که جابه جا کردن صندلی بربیایند اما زمانی تاءمل می نمایند یعنی از شما توقع ادای احترام و همیاری دارا هستند و انتظار دارا هستند شما این امور را برای وی انجام دهید .

با وی دیده در نگاه سخن فرمائید
شما تحت عنوان یک مرد احتمالا ترجیح بدهید در کنار همسرتان نشسته و با وی حرف نمایید البته وی اکثر اوقات ترجیح می‌دهد با شما رودررو باشد . تماس چشمی در زمان مکالمه سبب ارتقاء عشق و علاقه بین شما تحت عنوان یک زوج خواهد شد .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]