راهنمای گزینش سالن برای جشن و پای کوبی عروسی

يکشنبه 2 مهر 1396
16:12
رستمی


حتما از مدت‌ها قبلی به صورت و شمایل جشن و پای کوبی , آذین‌بندی , خدمت جواهرات , رینگ , خرقه عروسی , دسته پیرایش و گیسو خویش تامل کرده‌اید البته همگی این الزامات جشن و پای کوبی عروسی بایستی در یک محل مطلوب گرد نیز بیایند ;
این محل سالن یا این که باغی است که گزینش میکنید . بخش اعظمی از نامزدها تصور می کنند همین که یک سالن یا این که گلشن با قیمتی مطلوب را یافتند شایسته ترین پایکوبی عروسی مورخ را مطابق میل‌شان در آن برپا خواهند کرد البته اشخاص باسابقه میگویند در تعیین سالن و گلشن بایستی به نکات مهمی اعتنا کرد که در غیر این صورت پایکوبی عروسی شما تبدیل به یک فاجعه و آبروریزی خواهد شد .

۱٫حتما با نامزدتان مشورت کردن نمائید
در بعضی خانواده‌ها ترسیم است که داماد و خانواده‌اش خودشان محل عروسی را تعیین می کنند زیرا معتقدند تمام هزینه جشن و پایکوبی را خودشان تقبل می نمایند پس عروس و خانواده‌اش در این باره حق لحاظ دادن ندارند البته این روش به هیچ عنوان عاقلانه و منصفانه نیست . شما و نامزدتان بایستی سازه به امکاناتی که در دست دارید عقل‌های‌تان را روی نیز بریزید و شایسته ترین سالن یا این که گلشن را با نیز تعیین نمائید .

۲٫به شرایط آب‌و‌هوایی اعتنا فرمایید
برپایی پایکوبی عروسی در یک گلشن حقیقتا رویایی است ولی گلشن صرفا در فصول به سری از سال برای عروسی مطلوب است پس بسته به اینکه در کدام نقطه مملکت و با چه آب‌و‌هوایی معاش می کنید بایستی مطمئن گردید که در محدوده مورخ جشن و پای کوبی عروسی شما آب و هوا آفتابی است یا این که ابری و بارانی؟ بهتراست هنگامی را برای عروسی خویش در گلشن گزینش نمایید که دمای هوا حدود ۲۵ – ۳۵ مرتبه سانتی‌گراد باشد در غیر این صورت گلشن آن‌قدر گرم یا این که سرد است که نمی‌توانید از فضای گشوده و زیبای آن استفاده نمایید و تمام هزینه‌ای که برای آذین بندی و زیباسازی گلشن پرداخته اید , هدر می رود و ناچار خواهید شد چادری برپا فرمائید و هزینه دستگاه‌های برودتی و حرارتی را نیز بپردازید . به عنوان مثال در شرایطی که بومی تهران می‌باشید صرفا از محدوده وقتی ۱۵ فروددین ماه تا پایان شهریورماه میتوانید در گلشن عروسی برگزار نمایید چون ساعت پای کوبی شما از عصر به سپس است و حتی‌در روزها عید و اوایل مهرماه نیز هوای عصر و شب سرد است خصوصا درصورتی که گلشن اطراف تهران باشد .

۳٫محل دوری را تعیین نکنید
خوبتر است در گزینش مکان پای کوبی عروسی خویش اعتنا ویژه‌ای به رفت‌و‌آمد خودتان و مهمان ها داشته باشید . اکثری از تالار‌ها و باشگاه‌های شهر در خیابان‌ها و مرکز ها دارای اهمیت شهر قرار دارا‌هستند ولی در تعیین گلشن و پارکینگ‌ بایستی توجه بیشتری به خرج دهید و مشاهده کنید آیا آدرس این مکان‌ها برای مهمانها سرراست است؟ مهمان‌های شما بیشتر از کدام نقطه شهر به آنجا می‌آیند؟ برای مثال در حالتی‌که بیشتر مهمانها در شرق تهران معاش میکنند ابدا عاقلانه نیست باغی را در اطراف کرج اجاره نمایید چون مهمانان با این حالت ترافیک چهت نیل سروقت بایستی ۲ ساعت زودتر از خانه رویکرد بیفتند تا رمز وقت به جشن و پایکوبی برسند .
۴٫تعداد ظریف مهمان ها را مشخص و معلوم نمائید
بسته به بودجه‌تان احتمالا بخواهید یک کدام از باشکوه‌ترین تالارهای تهران را با تعداد مهمان‌ کمتر اجاره فرمائید ولی در صورتی تعداد مهمان‌های‌تان را نمی‌توانید کم فرمایید بایستی حتما محلی را برگزینید که ظرفیت تعداد میهمان های متبوع شما‌را داشته باشد اکثری از باغ‌ها یا این که تالارها تعدادی تالار دارا هستند به عنوان مثال یکی برای زیر ۱۰۰ نفر و یکی برای ۲۰۰ نفر و دیگری برای بالای ۵۰۰ نفر میهمان .

۵٫تاریخ عروسی انتخاب‌های شمارا محدود می نماید
اکثری از مجلل‌ترین تالارها و باغ‌های شهر معمولا برای اعیاد و مناسبت‌های خاص از قبلی اجاره میشوند پس در صورتی‌که محل به محرمانه را مورد‌علاقه دارید و مدام دوست داشته‌اید عروسی‌تان در آن برگزار شود خوبتر است حتما از یک‌سری ماه جلوتر به آنجا رمز بزنید , تمامی تجهیزات را بررسی نمایید و در صورت توافق قرار اعطا کرد ببندید . در بعضا موردها هنگام مناسبت‌های خاص نرخ اجاره سالن یا این که گلشن ارتقاء می یابد براین اساس در صورتی‌که میزان دارایی شما این ارتقا هزینه را پوشش نمی‌دهد , مورخ عروسی‌تان را در یکی‌از روزهای کاری هفته بیندازید یا این که محلی ارزان‌تر را اجاره نمائید .

۶٫امکانات محل را بررسی فرمایید
قسمتی از مهم ترین مواقعی که بایستی به آن ها دقت نمایید عبارتند از : محل ورود اعیاد , محل ورود انتها هفته , محل ورود روزها هفته , مقام خودرو عروس , پارکینگ ( طبقاتی , روباز , سربسته ) , اتاق عقد جداازهم , اتاق عقد درون تالار , سفره عقد , عاقد برای خطبه عقد , محل بازی

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]