راهنمای گزینش و رزرو شایسته ترین گلشن عروسی

دوشنبه 10 مهر 1396
21:47
رستمی


برای هر زوج برنا محلی که میخواهند در آن لینک و پیوند زناشویی شان را عهد و پیمان ببندند مضاعف اصلی است . لذا رزرو گلشن برای روز عروسی برای عروس و داماد خیلی اهمیت دارااست و هر زوجی دوست داراست شایسته ترین گلشن عروسی را رزرو و تعیین نماید .

تعیین گلشن عروسییک کدام از مهم ترین و بزرگترین قسمت های طرح ریزی پای کوبی عروسی , تعیین گلشن محل برگزاری مراسم است . دست کم شش ماه پیشین از مورخ برگزاری عروسی خویش می بایست نسبت به تعیین سالن عروسی خویش مبادرت فرمایید . برای گزینش سالن یا این که گلشن عروسی , بایستی نکات ریز و درشت را در لحاظ بگیرید و معیارهای متعددی را در ذهن داشته باشد . در اینجا بعضا از مهم‌ترین معیارها برای تعیین گلشن محل برگزاری عروسی را ذکر می‌کنیم .

حالت و دسترسی شهری :
گلشن محل برگزاری پای کوبی عروسی شما باید از لحاظ شرایط جغرافیایی و دسترسی شهری , شرایط قابل قبولی داشته باشد . ممکن است مهم ترین زمینه در تعیین گلشن عروسی همین باشد . به دلیل آنکه مهمان‌ها شما بایستی این مسیر را طی نمایند و در شرایطی که دسترسی به محل برگزاری عروسی شما سازه به دلایلی مانند : ترافیک و یا این که واقع شدن در بیرون از شهر , اختلال باشد منجر کلافه شدن و خستگی مهمانها شما خواهد شد . از طرفی تلاش نمائید گلشن محل برگزاری عروسی را در حوالی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خویش تعیین فرمایید به این دلیل‌که خویش شما نیز بایستی این مسیر را طی فرمائید و در‌صورتی‌که این اماکن متفرق باشند , دیر در جشن و پایکوبی خویش حاضر خواهید شد . هیچ چیز بد خیس از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن و پایکوبی خویش برسند .

گنجایش تالار پذیرایی عروسی :
وسعت سالن یا این که گلشن محل برگزاری پایکوبی عروسی شما رابطه بی واسطه با تعداد دعوت شدگان شما داراست . در صورتی‌که تعداد مهمان‌ها شما کم می باشند , تالار بزرگ و بزرگ برای برگزاری عروسی شما مطلوب نیست به این دلیل که مهمان ها شما در آن متفرق میگردند و عروسی شما خلوت و سرد به حیث میرسد . بدین ترتیب اگر که تعداد مهمانها شما کم می باشند , یک تالار کوچکتر را برای پذیرایی در لحاظ بگیرید . ضمنا درهر صورت , از مسئول گلشن سوال نمائید که در صورت لزوم آیا صندلی طولانی تر برای پذیرایی دارا هستند یا این که خیر؟

سقف تالار پذیرایی :
سقف تالار پذیرایی بایستی بلند باشد . تالار های با سقف کوتاه دلگیر می باشند و مهمان ها شم خفگی خواهند کرد . سقف تالار از نکاتی است که حتما می بایست در هنگام تعیین گلشن محل برگزاری عروسی , به آن توجه نمایید .

پارکینگ خودرو ها :
پارکینگ یکی مهم ترین امکاناتی است که می بایست به آن دقت فرمایید . باغی که جشن و پای کوبی عروسی خویش را در آن برگزار می‌کنید حتما می بایست مجهز به پارکینگ برای ماشین ها باشد . حتما بیشتر مهمانها شما با ماشین فردی خویش به عروسی شما می‌آیند و عشق ندارند برهه زمانی متعددی را در خیابان های اطراف در پی جای بوستان بگردند و در غایت نگران امنیت خودرو خویش باشند . خصوصا در‌حالتی که بومی شهرهای بزرگ و سر و صدا مانند تهران می باشید حتما به‌این خصوصیت اعتنا نمائید .

روکش صندلی ها و رومیزی ها :
در هنگام گزینش گلشن عروسی , به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها دقت فرمایید . درضمن حتما به رئیس سالن تاکید نمایید که برای ضیافت شما , روکش ها و رومیزی ها بایستی منزه باشند و چه بسا الامکان روز گذشته شسته شده باشند و روی این قضیه سماجت نمایید تا متوجه آلرژی شما بشوند . در غیر این صورت احتمال دارد طی روز عروسی شما , بعضا از مدعوین شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با اشکال و اقسام نوشیدنی ها , لک گردیده اند .

میز شام عروس و داماد :
معمولا تالار های پذیرایی , یک میز غیروابسته را برای صرف شام عروس و داماد در حیث می‌گیرند و آن را با گل و شمع و … تزئین می نمایند . بعضا از تالار هزینه این میز را غیر وابسته محاسبه می نمایند و بعضی هم بعنوان کادو آن را در حیث می‌گیرند . به صورت کلی در حالتی‌که از دید هزینه مشکلی نداشته باشید , ایده نیکی است و می‌تواند شکلی احساساتی به مجلس شما بدهد . ضمن این‌که در عکس و فیلم عروسی شما هم به یاد ماندنی خواهد شد .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]