مراقب سرویس ها مجالسی های کلاهبردار باشید

پنجشنبه 13 مهر 1396
22:22
رستمی


به نقل از وبسایت دوشیزه به نقل ازسرویس اقتصادی فردا : وصلت کردن این ایام سهل و آسان نیست یا این که دستکم به سادگی پیشین نیست . این ایام کلیه چیز مردمان به مدد رسانه های جمعی رنگ و بوی تجمل به خویش گرفته و چه بسا نفس کشیدن مردمان تجملاتی است چه رسد به تزویج . عمل به جایی رسیده است که از به عبارتی گام های اولیه شناخت یعنی خرید گل و شیرینی خواستگاری هم بزرگی جور گل و سنگین وزن بودن باکس شیرینی ملاکی برای عالی بودن و دست و دلبازی داماد محسوب میشود و جذاب اینجاست که گل وشیرینی خواستگاری فورا در اینستاگرام یا این که تیم های تلگرامی و چه بسا تارنما هایی منحصربه‌فرد تازه عروسان پرده برداری میگردد و در رابطه آن مشاجره و جدل نیز می‌شود!


بنابراین است که از اولِ فعالیت , دستور وصلت با تجمل آغاز میشود و آن گاه عمل به مهریه های خیره کننده و غریب , جهیزه های آنچنانی و مراسم عروسی لبریز هزینه و مسکن های انچنانی میرسد و فعالیت آنقدر بالا می‌گیرد که هزینه یک جشن و پای کوبی وصلت به بالای 200 میلیون تومان نیز میرسد .

درین در میان , رغبت اکثری از مردمان برای برگزاری مراسم های عروسی آنچنانی , راه و روش را برای تخلفات رسمی و غیرقانونی سودجویان و دلالان تزویج گشوده می نماید . داشتن تقاضا برای عروسی های آنچنانی دست این اشخاص را برای تصاحب کردن رقم های نجومی از متقاضی ها گشوده می گذارد . یک کدام از شیوه های به چنگ آوردن سودهای کلان از مردمان برای برگزاری مراسم آنچنانی , اجاره یک شبه خانه‌ها و تالارهای مجلل عروسی است که نیز رسمی و نیز غیر رسمی از مردمان هزینه‌های کلان اخذ میگردد و کسی نیز پاسخگوی این حالت نیست . چه بسا گزارش کلاهبرداری‌های ریز و درشت در این باره نیز مضاعف روی خط رسانه ها می‌رود البته با این وجود جوان ها کماکان مشتاق به برگزاری پای کوبی های آنچنانی در تالارهای آنچنانی میباشند .



براین اساس است که سالن‌ها , باغ‌ها , ویلا ها و خانه‌هایی كه مراسم عروسي در آنان برگزار مي‌شود , روز آپ تو دیت مانند قارچ از زمین می‌رویند و تعیین را برای درخواست کنندگان نقص‌ می نماید . در‌این در میان یک‌سری گلشن و سالن‌های عروسی نام و رسم‌دار , آنقدر آوازه به نیز زده‌اند كه خيلي از عروس و دامادها امید دارا‌هستند درین تالار ها مراسم عروسی برگزار نمایند و به بها سرسام آور منوهای آن اعتنا نمی‌کنند و کاری می نمایند که معاش مشترکشان با قسط و قرض آغاز شود .

سازه بر مشاهدات خبر نگار فردا , فقط ورودیه بعضا از این تالارها , گلشن تالارها و به خصوص منزل ها و پارکینگ هایی که به صورت غیر مجاز اجاره داده میشوند , از دستکم 3 میلیون تومان آغاز میشود و به 50 میلیون نیز می‌رسد . یعنی برای اجاره یک روز گلشن سالن یا این که منزل فارغ از هیچ وسیله و پذیرایی , می بایست این مبالغ را پرداخت کرد .



درین در بین منوی خاصی که به متقاضی ها ارائه میشود و مملو‌از غذاهای خیره کننده و غریب و میز و صندلی ها تجملی و ظروف آنچنانی است هم راهی برای دریافت کردن پول بیشتر از مردمان است . این ایام علاوه بر باقالی پلو با گوشت , زرشک پلو با مرغ و اشکال کباب و غذاهای رایج و همگانی در عروسی‌ها , نودل چینی منحصربه‌فرد , غذای آسیایی با سس سیر , پلوی مكزيكی با ميگو , كوكتل ميگو با سس تارتار , سالاد فرانسوی , خوراك گویش با سس ترخون , چيكن فينگر , بره درسته با سس منحصربه‌فرد , ماهي درسته با تزيين منحصر به فرد , چيكن آلاشريمپ به روش فرانسوی , كباب مكزيكی از فيله گوساله , استیک تنوری با سس ایتالیایی و . . . و ولی اشکال سالادهای خیره کننده و غریب و دسرهای تعجب آور خیس در منوها جا خوش کرده و گهگاه هزینه نفری 300 تا 500 هزار تومان برای هر نفر را به عروس و داماد که زرق و برق تجمل دیده هایشان را نابینا کرده اجبار می نماید . ارزش های میانگین نفری 100 تا 150 هزار تومان درین در میان معمولی و ارزان است!



اما این سوی رسمی کلاهبرداری از مردمان برای برگزاری جشن و پایکوبی های عروسی فارغ از حد و مرز قیمتی است و سوی دیگر کلاهبرداری هایی است که در این جهت رخداد می افتد و عمل را برای خانواده ها طاقت فرسا می نماید . کلاهبرداری‌هایی که بیشتر برای برگزاری پای کوبی در تالارهای غیر مجاز صورت می‌گیرد و آن‌گاه سرویس ها مجالسی که فعالیت را تقبل کرده یک هفته باقی مانده به عروسی ناپدید می گردد

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]