خواسته از کریستال آرایی در پای کوبی عروسی چیست؟

شنبه 15 مهر 1396
16:15
رستمی


کریستال یک کدام از اشیاء تزیینی است که اکثر اوقات برای تالارهای پذیرایی , سرویس ها مجالس و پای کوبی ها استفاده می گردد . حتی‌د‌ر منزل های اعیانی نیز می توان رد پای کریستال را رویت کرد . اشیایی که از جنس کریستال ساخته میشوند , زیبایی عجیب ای دارا هستند . این شی ها میتوانند به راحتی روشنایی را منعکس نمایند و در عین درحال حاضر موجب زیبایی و نورپردازی در دور و اطراف شوند . در تالار های عروسی کریستال ها نقش مهمی در زیبایی و تزئین اطراف دارا‌هستند . اعم از کاربردهای کریستال برای طراحی صفحه تالار های عروسی می شود به مورد ها زیر اشاره نمود :
کریستال برای تزیین شعمدانی ها
هرچند کریستال ها دقیق می باشند و بایستی با احتیاط بیشتری با آنان برخورد کرد , البته می توان برای تزئین شمعدانی ها از کریستال استفاده کرد . جای این که از شمعدانی های فلزی استعمال شود که داغ میشوند و دست زدن به آن ها سوختگی پوست را به همراه داراست , شمعدانی کریستال مطلوب خیس است . شعمدانی کریستال علاوه بر این که قادر است فروغ را زیباتر نمایان نماید , هواداران بیشتری دارااست و در عین هم اکنون میز دعوت شدگان نیز با ذوق و سلیقه چیده می گردد .
استفاده از کریستال برای لوسترها
وجود لوستر برای تالار عروسی ضرورت داراست و به زیبایی هر چه تمامتر تالار امداد می نماید . در حالتی‌که لوسترها از جنس کریستال باشند که مطمئنا زیبایی بیشتری را به همراه خواهند داشت . هنگامی که نورهای رنگارنگ از پس شیشه های کریستالی عبور می نماید , موجب درخشش بیشتر نوروروشنایی در فضای تالار می گردد .
استفاده از کریستال برای گلدان
بر روی میز مهمانان گلدان های کوچکی نهاده می‌شود که موجب زیبایی میز میگردد . این گلدانها نباید فضای متعددی را اشغال نمایند . در شرایطی‌که گلدان های روی میز مهمانان از جنس کریستال باشد , مطمئنا میزها زیباتر به حیث می رسند . همینطور گلدان های کریستالی وزن بیشتری دارا هستند و تعادل آن‌ها روی میز نگهداری میشود و به‌این طرف و آن طرف نمی افتند . به صورت کلی با گلدان های کریستالی قادر است مجلس عروسی را قانونی خیس کرد .
چینش سفره عقد
بعضا عروس و دامادها می‌خواهند جشن و پای کوبی عروسی آنان باشکوه برگزار شود . در کنار کلیه تدارکاتی که برای پذیرایی از مهمان‌ها در حیث رفته میشود , وجود یک سفره عقد خوشگل در چکیده از تالار که دقیقا علیه مقام عروس و داماد قرار میگیرد , فضای تالار را زیباتر و در عین درحال حاضر جشن و پای کوبی را هم باشکوه خیس می نماید . البته سفره عقد نباید بی آلایش و معمولی باشد . استفاده از گل , آینه و شمعدانی و بقیه وسایل تزیینی برای زیباتر کردن سفره عقد حتمی است . کریستال آرایی در اینجا نیز قادر است به زیبایی سفره عقد یاری دهد . برای همین کلیه وسایلی که برای تزئین سفره عقد استفاده میشوند , خوبتر است از جنس کریستال باشند . اعم از شمعدانی ها , گلدان و چه بسا ظروفی که برای قرار دادن میوه و تنقلات استفاده می‌شود نیز بایستی از جنس کریستال باشند .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]