طریق ی برگزاری مراسم عروسی با هفت نکته

دوشنبه 17 مهر 1396
17:31
رستمی

استفاده از تجربیات سایر افراد در برگزاری تشریفات عروسی به شما یاری می نماید که از مشکلات آنان اجتناب فرمائید . عروس و دامادهای متعددی میباشند که از در اختیار گذاشتن تجربیات مفیدشان دریغ نمی‌کنند . مااز بین تجربیات عروس و دامادهای دیگر , 7تجربه را که به شما یاری می نمایند بیشتر از عروسی خویش لذت ببرید گزینش کرده و در اختیار شما میگذاریم .
1 –
غرق در برگزاری تشریفات عروسی خویش نشوید
اکثری از عروس و دامادها و همینطور خانواده آنان , هنگام برگزاری و اجرای تشریفات عروسی آنقدر غرق در جزئیات اجرای پای کوبی میشوند که فراموش می نمایند این یکی مجال های فارغ از رجوع معاش است . شما صرفا یکبار عروسی می‌کنید پس کارایی نمائید از آن لذت ببرید . این پایکوبی به مناسبت لینک و پیوند شما دونفر اجرا مي شود پس تلاش فرمائید تا آنجا که می‌توانید خوش بگذرانید و این زمان تکرار نشدنی را از دست ندهید .
2 –
ولخرجی بیجا و سوای برنامه ممنوع!
خرج کردن بی راه و روش پول در تشریفات عروسی یکی سهل وآسان ترین کارهاست . شما که نمی‌خواهید معاش مشترک خویش را با کوهی از بدهی استارت کنید؟ بدین ترتیب یک طرح ریزی ظریف مالی برای عروسی خویش داشته باشید . تصویر دقیقی از آنچه که می‌خواهید و آنچه که نیاز ندارید رسم فرمایید و به آن پایبند باشید . جدول ها و یادداشت های خویش را تهیه و تنظیم نمایید و در اجرای آن دور از شوخی باشید و این ضرب المثل را فراموش نکنید که : پول علف خرس نیست!!! برای هر هزار تومان آن زحمت کشیده اید پس حتی‌د‌ر عروسی خویش هم بی راه خرج نکنید .
3 –
به ایده ها همسرتان دقت فرمایید
پای کوبی عروسی وابسته به هردوی شماست . چه بسا در صورتیکه حجم متعددی از طرح ریزی ها , هزینه ها و انرژی عروسی روی دوش شما باشد . سهم دار زندگیتان را در امور دخالت بدهید و به میزان کافی به ایده ها وی اعتنا نمایید و همت نمائید هر دو درین روی داد بزرگ معاش شریک باشید و از آن لذت ببرید .
4 –
به میزان کافی میهمان نواز باشید
به خاطر داشته باشید که اقوام به دور و نزدیک در عروسی شما کمپانی می نمایند و احتمال دارد بعضی از آنها‌را تا سالها ملاقات نکنید . آن‌ها از رویکرد های به دور و نزدیک برای کمپانی در شور شما آمده اند و هیچ کس نمی داند دیدار بعدی با آن ها چه هنگامی است؟ پس عملکرد نمایید کسی را از خویش نرنجانید , به کلیه احترام بگذارید و با همگی گرم و صمیمی برخورد فرمایید . چه بسا پیشنهاد میشود در یک مجال مطلوب به راز میز آن ها بروید و پاره ای با آنان خوش و بش فرمائید .
5 –
کفش راحت بپوشید
یک کدام از خاطرات بد که بین بیشتر عروس و دامادها مشترک است , پادرد و خستگی مفرط در کف پاست . شما بایستی ساعتها سرپا باشید . به این ترتیب از به عبارتی ابتدا و درهنگام تعیین کفش عروس و داماد توجه نمایید و عملکرد فرمائید کفش راحت گزینش نمائید . همینطور در مواردی که درون ماشین می‌باشید و یا این که مجال کافی دارید , کفش ها را پا دربیاورید و از دمپایی های راحت استفاده نمایید .
6 –
اشخاص غیر واجب را دعوت نکنید
تعداد میهمان بیشتر به معنای هزینه بیشتر و همینطور صرف انرژی بیشتر برای برگزاری انرژی است . چه لزومی داراست افرادی را که نمی شناسید و یا این که صرفا یکبار آن‌ها‌را ملاقات نموده اید به عروسی خویش دعوت کنید؟ اقوام بدور , دوستان عزیز رتبه چندم و خلاصه اشخاصی را که بسیار با آن‌ها سروکار ندارید از لیست میهمان ها خویش حذف نمایید و بیشتر از این‌که نگران صحبت سایر افراد باشید , نگران وقت و هزینه خودتان باشید .
7 –
برای امور مسئول گزینش نمایید
از بین عزیزان و نزدیکان خویش که قصد به یاری دارا هستند , اشخاص زرنگ و مسئولیت پذیر را تعیین فرمائید و مسئولیت سازمان و چک بر شغل های پایکوبی عروسی را به آنان واگذار نمائید . اموری از قبیل تحلیل بر پذیرایی , تعامل با مسئولین سالن پذیرایی , در اختیار گرفتن زمان بندی امور و . . . بنابراین حجم متعددی از نگرانی های شما کاسته خواهد شد و می‌توانید با خیال و خاطر راحت از پایکوبی عروسی خویش لذت ببرید .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]