اصول خوش تیپی و جذابیت داماد طی روز عروسی

سه شنبه 25 مهر 1396
15:17
رستمی

اصول خوش تیپی و جذابیت داماد : اکثری از آقایان فکر میکنند که برای عروسی کافی است که یک پارچه کت و شلوار به بدن نمایند و دو روز گذشته از عروسی به آرایشگاه رفته و موهای خویش را کوتاه کنند و این موردها برای خوشتیپ شدن کافیست در حالی که حقیقتا اینطور نیست . خوشتیپ بودن یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هر مرد بایستی داشته باشد , آن نیز در شب عروسی!
در‌این بخش از روزنامه اینترنتی بیر کلیک قصد داریم در زمینه ی زمینه با اهمیت و کلیدی اصول خوش تیپی و جذابیت داماد درطول روز عروسی بیشتر کلام کنیم . لطفا همراه ما باشید .
اصول خوش تیپی و جذابیت داماد در طول روز عروسی
۱ست کردن دیدنی
یک کدام از نکاتی که هر مردی چه در شب عروسی و یا این که هر زمان دیگری بایستی به آن اعتنا نماید ست نمودن کمربند , بند ساعت مچی و کفش خویش است . خوب تر است رنگ مشکی را برای این سه مورد تعیین فرمائید , چرا‌که رنگ های قهوه ای و روشن خیس برای ضیافت های از صمیم قلب و همینطور در روز دلخواه خیس اند .
۲عدم استفاده از اکسسوری
آسانی سر خوشتیپ بودن است , بدین ترتیب برای این که در شب عروسیتان خوشتیپ باشید نباید بیشتراز مقدار از اکسسوری استفاده فرمایید . یکی اکسسوری هایی که نباید در شب عروسی تان از آن استفاده فرمایید دستبند است .
۳تعیین صحیح رنگ کت و شلوار
به یاد داشته باشید که کت و شلوار مشکی و آبی‌رنگ طوطیا ای جز قانونی ترین رنگ های مو جود در بازار می‌باشند . ولی اعتنا داشته باشید که کت و شلوار آبی‌رنگ طوطیا ای به مراتب رنگی شادتر و آپ دیت خیس از رنگ مشکی است . ولی رنگ سپید هم می‌تواند آخری گزینش هر دامادی به حساب بیاید .

همینطور بخوانید : نکات حساس برای برگزاری تشریفات عروسی

پوشیدن جلیقه عالی می باشد یا این که خیر ؟
اصول خوش تیپی و جذابیت داماد درطول روز عروسی
در حالتی که قصد پوشیدن جلیقه را دارید , هنگام پرو آن دقت نمائید که جلیقه بایستی از راز کتف ها و رینگ ی آستین میزان ی قابل قبولی داشته باشد . جلیقه ی بزرگ زیر کت و شلوار بد می ایستد و جلیقه ی کوچک یا این که پاره میشود و یا این که برای تان اندوه ساخت می نماید .
اکثری از کت و شلوارها به همراه جلیقه فروخته می گردد و همان سه تکه میباشند , بعضی از آقا دامادها در‌این تفکر میباشند هنگامی بابت آن پول داده اند چرا نپوشند؟! در حالی که برای پوشیدن جلیقه نخستین می بایست به فصل نگاه نمایید و دوم به اندامتان . در فصل گرما با جلیقه هلاک خواهید شد و اگر که قد کوتاهی دارید از پوشیدن جلیقه می بایست خودداری کنید .
یکسری نکته حیاتی :

۱یک هفته پیشین از عروسی کت و شلوار , کفش و … را بپوشید تا در صورتی‌که نقص یا این که کم و کاستی وجود داشت بتوانید آن را برطرف نمائید .
۲در صورت قابلیت جنس کت و شلوارتان را متناسب با فصل گزینش نمائید تا راحت باشید .
۳در‌صورتی‌که قد کوتاهی دارید , کت های تک دکمه یا این که دو دکمه و کمر کرستی برای شما گزینش قابل قبولی خواهد بود و قد شما‌را کشیده خیس نشان خواهد اعطا کرد .
۴فراموش نکنید که شما بیشتر از هر کسی درین پایکوبی تکاپو خواهید داشت . پس به جز برازندگی , می بایست کت و شلوار شما برایتان راحت نیز باشد .
۵دکمه سردست و سنجاق کراوات می‌توانند صورت و شمایل شمارا به حالتی قانونی و شیک تبدیل نمایند .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]