معیارهای انتخاب کننده تعرفه سرویس ها مجالس عروسی

چهارشنبه 26 مهر 1396
16:18
رستمی

با درنظر تصاحب کردن میزان و مدل سرویس ها مطرح شده از طرف سرویس ها مجالس عروسی تحت عنوان واحد سنجش انتخاب کننده در انتخاب تعرفه های و بها های برگزاری مراسم بایستی بدانیم که هر یک از این سرویس ها می‌توانند بصورت های مختلفی انجام پذیرند و از طرفی هم تاثیرات متفاوتی بر مخارج مراسم عروسی دارااست .
بعضی از سرویس ها مجالس عروسی به شرح زیر است :
اتومبیل عروس : اتومبیل عروس یکی خدمت های سرویس ها مجالس عروسی است که درین دفترها تشریفات مجالس عروسی احتمالا نیز از ماشین اهل ایران استفاده گردد نیز از ماشین های لاکچری فرنگی . که جهت برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه لزوما استفاده از خودرو های لاکچری بعنوان خودرو عروس ضرورتی ندارد و استفاده از اتومبیل عروسی اهل ایران می تواند تا حد متعددی هزینه سرویس ها مجالس عروسی را کم کند .
تیم موسیقی و خواننده پاپ : پخش موسیقی بصورت زنده , خواننده پاپ و ساخت فضایی دارای هیجان از سایر سرویس ها مجالس عروسی بشمار می‌آید که با دعوت خواننده های مشهور مطمئنا هزینه کلی سرویس ها مجالس عروسی ارتقاء خواهد یافت .
سفره عقد یا این که اتاق عقد : بعضی تالار های تشریفات مجالس عروسی دارنده اتاقی جدا از هم از تالار کلیدی بعنوان اتاق عقد می‌باشند و بعضا دیگر هم در نصیب بالای تالار که رده عروس و داماد می باشد سفره عقد برپا می‌کنند که ولی این داستان بسته به نیاز و ذوق زوجین دارااست . برپایی و دکوراسیون سفره عقد از سایر سرویس ها مجالس عروسی است که در زیباتر جلو دادن تالار و پایکوبی تاثیر اکثری دارااست بعلاوه دکور سفره عقد و اقلام چیده شده در سفره عقد هم در کاهش یا این که ارتقاء هزینه مراسم اثر گذار خواهد بود .
سرویس ها مجالس در تهران
میوه و شام : پذیرایی از میهمان ها با اشکال شیرینی , میوه , دسر و درنهایت شام از سایر سرویس ها مجالس عروسی است . در‌این بین سفره آرایی و تزئین میز خوراک و هم دسته سرو میوه ها هم اعم از سرویس ها مجالس عروسی بشمار میاید که دسته ارائه این سرویس ها هم در انتخاب میزان هزینه مراسم تاثیرگذار است .
عکاسی و فیلمبرداری : فیلمبرداری و ثبت یاد زیباترین شب معاش هرفرد هم از خدمت های مطرح شده هر تالارها و سرویس ها مجالس عروسی است . یاد شب عروسی هر زوجی می بایست بعنوان شایسته ترین یاد معاش شان ثبت شود . امروزه با به بین داخل شدن دوربین ها و دستگاه های امروزی عکاسی و فیلمبرداری , شیوه فیلمبرداری و عکاسی از مراسم هم عوض شده نموده است و سبک خاصی را دنبال می کند ازاین رو روش فیلمبرداری و عکاسی , تعداد دوربین های حاضر در مراسم بهمراه فیلمبرداران مراسم , ضبط فیلم در بیرون از تالار عروسی و در گلشن و همینطور فیلمبرداری بعد از پایان مراسم در سالن هم از معیارهای گزینش کننده هزینه های و مخارج جشن و پای کوبی عروسی بشمار می‌آید . مراسم عروسی سوای فیلمبرداری و عکاسی نمیتواند این روز بزرگ در معاش هر زوج را برایشان یاد ساز نماید از این رو فیلمبرداری و عکاسی در سرویس ها مجالس عروسی از مهم‌ترین موادتشکیل دهنده در هر مراسمازدواج بشمار می‌آید که انکار ناپذیر است و باعث ثبت لحظه لحظه های این شب یاد انگیز برای هر زوج می‌شود .
نورپردازی و پروجکشن : یکی دیگر از آپشن هایی که در مخارج عروسی تاثیرگذار است نورپردازی و پروجکشن مراسم است . روشنایی پردازی در زیباتر جلوه دادن تالار عروسی بخصوص زمانیکه عروس و داماد در درحال حاضر ورود به تالار می‌باشند هم زیباتر شدن عکس و فیلم عروسی مضاعف تاثیرگذار است .
سرویس ها عروسی در تهران
مراسم حریق بازی : مراسمی اعم از حریق بازی در سرویس ها مجالس عروسی و انجام آن در زمان مراسم و بین مهمانها می تواند هیجان و زیبایی خاصی به پای کوبی دهد که ولی این قبیل مراسم ها ضرورتی در برگزاری مراسم ندارد و عدم انجام آنان چیزی از شکوه مراسم کم نخواهد کرد .
از سایر مراسم تشریفاتی که سبب مجلل خیس شدن و قانونی خیس شدن عروسی میگردد توزیع عکس های عروس داماد در سایزهای کوچک بین مدعوین است که برای کاهش هزنیه های عروسی میتوان این داستان از تشریفات مجالس عروسی را حذف کرد .
پارکینگ مخصوص : اختصاص دادن پارکینگی مختص مهمان‌ها مراسم از سایر سرویس ها مجالس عروسی بشمار میاید . داشتن پارکینگ منحصر به فرد برای همگی تشریفات مجالس عروسی امری ضروری و الزامی است که‌این این قضیه در مخارج مراسم تاثیرگذار نخواهد بود به این دلیل که همانگونه که گفته شد قسمتی از ملزومات هر سرویس ها مجالس عروسی است

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]