نکات مهم در برگزاری غالب تشریفات عروسی

دوشنبه 1 آبان 1396
16:26
رستمی

شاید شما نیز خاطراتی از کمپانی در یک مجلس عروسی و شعف دارید که تشریفات آن فراوان کسل کننده بوده است و خاطرات متعددی نیز دارید از کمپانی در مجالس شور و جشن و پایکوبی و عروسی که به نیکی برگزار گردیده اند و تشریفات عروسی و پای کوبی در آن دوچندان درگیر کننده , منظم و لذت بخش اجرا گردیده اند .
انجام تشریفات عروسی به نحوی که یاد انگیز و مشغول کننده باشد , آرزوی هر عروس و دامادی است . جشن و پای کوبی های عروسی برنده و به یاد ماندنی یکسری نکته مشترک دارا هستند که درین مقاله به مهم‌ترین آنان خوا‌هیم پرداخت .
در شرایطی‌که شما در اجرای تشریفات عروسی خویش این نکات را رعایت نمایید , بدون شک عروسی شما نیز در سطر عروسی های غالب و یاد انگیزی قرارخواهد گرفت که در ذهن مدعوین باقی میماند .
برگزاری برنده تشریفات عروسی , معمولا راحت نیست و نیاز به سپری کردن زمان و انرژی و طرح ریزی داراست . از‌آنجا‌که بیشتر مردمان صرفا یک توشه عروسی می نمایند , بدین ترتیب ممکن است تجربیات برگزاری غالب تشریفات عروسی , در میان نزدیکان شما انگشت شمار باشد . ولی نکاتی که درین مقاله مطالعه خواهید کرد , سود بررسی صدها عروسی برنده است . به این ترتیب امداد متعددی به شما خواهد کرد .
نکته 1 – هرچه زودتر یک سالن پذیرایی یا این که گلشن عروسی خوشگل با مقدار مطلوب رزرو نمایید .
رزور سالن عروسی یکی‌از مهم‌ترین بخشهای برگزاری تشریفات عروسی شماست . حدود 6 ماه گذشته از عروسی خویش بایستی تالارپذیرایی یا این که گلشن عروسی خویش را رزرو کرده باشید . سالن عروسی بایستی یک تالار بزرگ و دلخواه داشته باشد و فضای کافی برای نشستن میهمانها و همینطور فضای کافی برای رقص و شور مدعوین داشته باشد . تالار پذیرایی خیر می بایست آنقدر بزرگ باشد که مهمان‌ها شما در آن متفرق شده و تعدادشان کم به حیث رسد و نباید آنقدر کوچک باشد که میهمان ها شما تنگاتنگ یکدیگر بنشینند و معذب باشند . سالن تشریفات پذیرایی عروسی بایستی خوشگل و دلنشین باشد . هیچ کس دوست ندارد وقت خویش را در یک تالار تنگ و بدون‌نور با سقفی کوتاه و یا این که یک زیرزمین سپری نماید .
نکته 2 : چه بسا الامکان مورخ برگزاری پای کوبی عروسی خویش را انتها هفته قرار دهید
احتمال دارد ناچار باشید هزینه بیشتری برای سالن عروسی بپردازید ولی قیمت آن را خواهد داشت . در حالتی که پنجشنبه شب نشد , آدینه شب را گزینش فرمائید و یا این که یک شب که فردای آن تعطیل است را در حیث بگیرید . برگزاری عروسی در چنین اوقاتی منجر میشود که میهمانها شما به موقع در عروسی شما حاضر شوند و به خوشحالی تصمیم بگیرند که پس از ظهر تعطیل خویش را در مجلس پای کوبی و شور شما کمپانی نمایند . معمولا پایکوبی عروسی حدود ساعت 8 بعد از ظهر شروع خواهد شد و تا پاسی از شب ادامه خواهد یافت . در صورتیکه فردا تعطیل باشد , کلیه با خاطر راحت به شور و جشن و پایکوبی در مراسم عروسی شما خواهند پرداخت و تا پایان مراسم , ضیافت را ترک نخواهند کرد .
نکته 3 - کیفیت کترینگ و تهیه و تنظیم شام عروسی حساس است
مهمانها شما توقع دارا‌هستند در مطرح ترین شب معاش شما , عالی پذیرایی شوند و کترینگ و تنظیم شام , مهم ترین نصیب تشریفات عروسی شماست . کیفیت خوراک باید دلخواه باشد و در کنار آن دسر و نوشیدنی های دلخواه هم حیاتی می باشند . در حالتی‌که مقداری از دور و بر منوی طعام و مخلفات آن برای صرفه جویی در هزینه ها , بزنید اشکالی ندارد در ازای می‌توانید مطمئن باشید که غذای حیاتی از کیفیت قابل قبولی برخوردار‌است . چنانچه نقص‌ میزان دارایی دارید , قویا سفارش میکنم که میهمان کمتری دعوت فرمایید ولی از کیفیت شام کم نکنید . امروزه دعوت کردن تمامی خویشاوندان و خود ها و دوستان عزیز به دور , رایج نیست . بهتراست از دعوت کردن بعضی از مهمان‌ها به مراسم عروسی خویش صرف حیث نمائید در ازای به مدعوین پاره ای که دعوت نموده اید , شایسته ترین خدمت را ارایه دهید .
نکته 4 – به موقع در پای کوبی عروسی خویش حاضر گردید
بخش اعظمی از ما چشم ایم یا این که شنیده ایم که عروس و داماد موقع صرف شام به جشن و پایکوبی عروسی خویش رسیده اند .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]