تزیین شمع و گل برای میز نامزدی

دوشنبه 1 آبان 1396
16:35
رستمی

چگونگی چینش میز نامزدی بستگی به میزان فضایی داراست که در اختیار دارید , اما خوب تر است در به عبارتی دور و اطراف از تعداد بیشتری میز با طول متفاوت در کنار نیز استفاده فرمائید . اختلاف مرحله , فعالیت شمارا زیباتر می نماید . خوب تر است از گل و شمع در طرح های مختلف به میزان بیشتری استفاده فرمائید . مدام همت نمایید از پارچه ای به رنگ سپید یا این که نباتی برای مورد عمل استفاده نمائید . آن‌گاه رنگی مطلوب را گزینش نمائید و آن را تحت عنوان رنگ موفق فعالیت خویش در لحاظ بگیرید . آن‌گاه میتوانید از رنگ های کامل کننده با رنگ کلیدی استفاده نمائید . در حالتی که فضای تان کوچک است از رنگ های تند و طرح های نا مرتب بپرهیزید . استفاده از آینه با برش هایی به صورت دایره یا این که مربع و قرار دادن شمع روی آن‌ها فراوان دلخواه است , چون با روشن کردن شمع ها تلالو آن‌ها دو چندان میشود . استفاده از ظروف بلوری و شیشه ای هم دلخواه خیس است . شمع های زیبایی با طرح های متنوع در بازار موجود هست که میتوانید از آنها استفاده فرمائید , اما طبیعتا هزینه متعددی به دنبال خواهد داشت . شمع ها را می‌توانید خودتان صحیح فرمائید یا این که شمع های بی آلایش را از خارج تنظیم کرده و آنگاه خودتان آن را تزیین فرمایید . با دقت بدین این‌که بیشترکار برای میز نامزدی با گل و شمع خواهد بود به فراگیری چگونگی چینش و تزیین آن ها به راه‌های متعدد خوا هیم پرداخت .
۱ - می‌توانید برای تزیین شمع های بی آلایش از پونزهای تزئینی طلایی یا این که نقره ای استفاده نمائید . هر چه شمع شما قطورتر باشد این عمل راحت خیس و زیباتر خواهد بود . ابتدا تصمیم بگیرید که عشق مند می‌باشید چه برنامه ای روی شمع ساخت فرمائید آن‌گاه با استفاده از خط کش محل دلخواه را نشانه گذاری نمائید و به آرامی پونزها را در شمع فرو ببرید و اعتنا فرمایید که محل فروبردن پونزها صحیح باشد , به دلیل آن که که‌این فعالیت را به دفعات نمی توانید انجام دهید . حتما از پونزهایی استفاده فرمایید که سوزن آن‌ها نازک و کوتاه باشد تا شمع شما ترک نخورد .
۲ـ شیوه دوم , تزیین با گوش ماهی است . برای این فعالیت ابتدا حدود دو سوم شمع را از زیر لایه ظرافت چسب چوب بمالید . آن‌گاه گل کم آب خرد شده یا این که خزه را روی شمع بچسبانید و پاره ای زمان بدهید تا کم آب شود . آن گاه گوش ماهی ها را روی خزه ها بچسبانید و لابه لای آن هم دانه های مروارید فعالیت نمائید . درصورتی که بدین تزیین عشق مند می‌باشید , می‌توانید کل میز نامزدی را با انواع گوناگون صدف و مرجان دریایی تزیین نمائید . صدف های بزرگی در بازار وجود دارد که می‌توانید با اعتنا به شکلشان در آن‌ها گل آرایی انجام دهید یا این که خوشه های نقل و نبات درون آنها بگذارید . فن های مروارید هم با سایزهای متفاوت برای این فعالیت مطلوب است .



۳ - میتوانید برای ساخت طرح روی شمع از شابلون های متفاوت استفاده فرمائید . ابتدا شابلون را با یک پارچه به طور کامل روی شمع سفت نگه دارید و با یک خودکار گیسو باطن طرح را با چسب چوب آغشته نمایید . چسب نباید فراوان باشد به عبارتی قدر که محل مرطوب شود کفایت می نماید . آن‌گاه با نوک قاشق چایخوری پاره ای اکلیل بردارید و آهسته آهسته درون طرح را با آن پوشش دهید . دقت داشته باشید که در تمام این برهه زمانی کماکان شابلون را سفت نگه داشته اید . به شکلی که اکلیل به دیگر نقاط شمع نرسد , خیلی آهسته شمع را برگردانید و اکلیل های مازاد را خالی فرمائید . درحال حاضر شابلون را بردارید . این فعالیت را می‌توانید با گونه های سنگ های تزئینی نیز انجام دهید . درصورتی که فعالیت با اکلیل برای تان ایراد است , پودر اکلیل را با اندازه خیلی مقداری روغن جلا ترکیب فرمایید و با مداد گیسو روی طرح بزنید و بعد شابلون را بردارید .
۴ـ برچسب هایی را که اشعار زیبایی با مضمون جشن و پایکوبی و سرور دارا هستند هم به عمل ببرید و از فونت های ریز آن استفاده نمایید و با توجه آنهارا روی شمع بچسبانید .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]