شایسته ترین فصل برای برگزاری تشریفات عروسی

پنجشنبه 11 آبان 1396
17:07
رستمی

یکی از گرفتاری هایی که هر عروس و دامادی دارا هستند برگزاری عروسی شان است که در کدام فصل و چه وقت از سال برگزار نمایند . همگی جدید عروس و دامد ها بهار یا این که فصل تابستان را گزینش می نمایند که ارگانیک است زیرا درین دو فصل از سال هوا گرم و طبیعت سرسبز است و گل ها جدید شگوفه داده اند و فصل های قابل قبولی برای برگزاری تشریفات عروسی است . البته در‌این مقاله میخواهیم شمارا با هنگامی آشنا کنیم که کمتر کسی به ذهن اش میرسد که میتواند یکی زیباترین و رویایی ترین زمان برای برگزاری مراسم عروسی باشد . فصلی که تمامی جا پوشیده شده از برف است . آری فصل‌زمستان !
ممکن است برای شما تعجب آور باشد که‌این فصل را برای برگزاری مراسم عروسی به شما سفارش میکنیم البته اعتقادوباور فرمائید که زمستان دارنده خصوصیت هایی است که می‌تواند مراسم عروسی شمارا از همگی جوانب بی سابقه , قشنگ , شیک و رویایی نشان بدهد .

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
خصوصیت های مرام عروسی در فصل زمستان
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
یکی مشکلاتی که برگزاری تشریفات عروسی در فصل‌زمستان داراست بارش برف یا این که باران است . در صورتیکه بخواهیم منسفانه بدین مورد نگاه کنیم کلیه رویایی بودن وخاص بودن برگزاری مراسم عروسی در فصل‌زمستان یا این که به صورت کلی خاص بودن مراسم عروس به همین بازش برف و سپید پوش شدن گلشن عروسی شما یا این که دسته پوشش خرقه عروس و داماد چه بسا نوشیدنی های سرو میگردد مربوط است که عروسی شمارا متمایز با مراسم عروسی سایرافراد می نماید . درحال حاضر به بعضی از خصوصیت های مراسم عروسی در فصل‌زمستان می پرداززیم .
مراسم عروسی به رنگ سپید :
هر عروسی که پای کوبی عروسی اش در فصل زمستان اجرا مي شود این اقبال را داراست که روی زمین پوشیده شده از برف با نمایی از درختان و کوه هایی که برف آن‌ها را سپید پوش کرده به همراه سهیم معاش خویش گام بزند صحیح همانند پرنسس ها . سپید بودن تم مراسم عروسی چنان جلوه ای دارااست که خاطرات آن برای سالیان سال بر ذهن کمپانی کنندگاه می‌ماند .

تعیین خرقه عروس دلخواه برای زمستان :
یکی دیگر از ایده های دیدنی برای تشرفات مجالس عروسی در فصل‌زمستان تعیین جامه عروس است . خرقه عروسی که عروس خانم ها میتوانند درین فصل بر بدن نمایند یکی خاص ترین جامه عروسی است که در تشریفات عروسی موجود هست . به دلیل سرد بودن هوا عروس خانم ها میتوانند بر روی جامه عروس خویش پالتویی با پوست خز بر بدن نمایند .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]