هزینه برگزاری یک عروسی چقدر است ؟

يکشنبه 21 آبان 1396
10:37
رستمی

شاید اکثری از زوج‌ها برنا یا این که چه بسا اشخاص مجرد بخواند برآورد هزینه داشته باشند و هزینه‌های حتمی را جهت برگزاریم عروسی را تقریب بزنند تا برنامه ریزی های حتمی را جهت وصلت و برگزاری مراسم عروسی داشته باشند .
برگزاری عروسی در قبل زیاد سهل بود و تجملات عصر جاضر را نداشت . دختر و پسر بعداز شناخت و انجام صیغه عقد عموماً در منزل داماد در کنار دیگر اقوام عده می‌شدند و مراسم عروسی برگزار می شد و عروس و داماد راهی منزل اقبال می‌شدند و دور از تجملات با ادب و فارغ از استرس از مراسم و روش بزگرای آن راحی منزل شانس می‌شدند .
آسانی و محبت نزد مهمان‌ها و مردمان موج می‌زد . چراغانی کوچه و تراس و صندلی‌هایی که در ایوان چیده شده بود . مردمان در عین آسانی و قربت در کنار یکدیگر می‌نشستند و لحظاتی بشاش و سراسر محبت و قربت را می گذراند و پس از مراسم عروس و داماد زندگی‌ای بادوام و آکنده از مهر و محبت را آغاز می‌کردند .
تالارهای مجلل و تشریفاتی
البته متأسفانه این روز ها با گذشت زمان , تغییرات متعددی در شیوه تاءمل و رویکرد بخش اعظمی از دختران و پسران اهل ایران انجام یافته است ; تغییراتی که تمام سادگی‌های وصلت را از بین برده است تا جامعه روز جاری با تالارهای مجلل , شیک و لبریز هزینه , خانه‌های تشریفاتی و جهیزیه‌های گران قیمت روبه‌رو شود .
بها تالارهای عروسی بخصوص در تهران نزدیک به
۴۰ میلیون تومان میرسد , آن نیز تنها برای پذیرایی و صرف شام! جهت داده ها بیشتر سفارش می‌کنیم مقاله بها سالن عروسی را مشاهده نمائید .

همراه با هزینه‌های دیگر اعم از , میوه , شیرینی , آتلیه عکاسی , فیلم‌برداری از جشن و پای کوبی و تزیین خودرو عروس که هزینه‌های برگزاری مراسم عروسی به
۱۰۰ الی ۱۲۰ میلیون تومان هم خواهد رسید!
هزینه تهیه و تنظیم خرقه عروس و داماد و همراه با حلقه‌های تزویج به قریه میلیون تومان می رسد . خرید خدمت جواهر برای عروس هم نزدیک به پانزده میلیون تومان .
هزینه‌های سنگین وزن خرقه عروسی‌های لوکس و تشریفاتی تنها برای یک شب
یک کدام از مدیران مزون خرقه عروس تهران می گوید : هزینه اجاره خرقه عروس از ششصد هزار تومان تا دوازده میلیون می رسد .
این مدیریت مزون عروس ادامه میدهد : بخش اعظم از دختر خانم‌هایی که بدین مزون میایند , جهت خرید خرقه عروس‌های لاکچری و تشریفاتی اصرار می کنند و مقابل , آقای داماد می‌بایست ثابت کردن علاقه خویش به همسرش این هزینه‌ها را پذیرش نماید و گران‌تری جامه عروس را تهیه و تنظیم نماید .
او میافزاید : دربین مراجعه کنندگان , بعضا عروس خانم‌هایی می‌باشند که به جای اعتنا زیبایی جامه , تنها به بها خرقه عروس اندیشه می‌کنند! آن ها می پندارند هر اندازه هزینه بیشتر بدهند جامه عروس خوبتر و زیباتری تهیه و تنظیم می کنند و اصلاً به‌این اعتنا ندارند که آیا جامه عروسی که میخرند مطلوب اندام و تن آنان می‌باشد یا این که نه؟ آیا متناسب با سلیقه‌شان است؟ لباس‌های ارزان‌قیمت را نگاه نمی کنند و از اعتنا و گزینش آن‌ها جلوگیری می‌نمایند .
گزینش رینگ نامزدی گران‌قیمت و رینگ عروسی
یکی از سایر از مواقعی که در برگزاری مراسم عروسی می‌بایست تهیه و تنظیم شود و به هزینه‌های عروسی بیشتر میکند رینگ نامزدی است

خدمات عروسی


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]