همگی چیز از هزینه فیلم و عکس عروسی

يکشنبه 21 آبان 1396
10:48
رستمی

هزینه فیلم و عکس عروسی - امروزه نظیر دیر باز نیست که عروس و داماد در ایوان منزل و بین فک و خویشاوندان عکس های یادگاری بیندازند و همین بشود یادگار آن ها از شب عروسی . دیگر از آن عکس های جور جمعی و خانوادگی خبری نیست .

کسب و فعالیت : پایان فصل‌تابستان است و زوج های برنا در جنب و جوش برای مهیا کردن سور وسات عروسی . خریدها صورت گرفته و مورخ ها معلوم گردیده اند . از خرقه عروس گرفته تا سالن عروسی البته هنوز یک قدم دیگر باقی‌مانده است . آنچه از یک مراسم تزویج در ذهن همگی می‌ماند , فیلم و عکس این مراسم است . هیچ کس نیز حاضر نیست این لحظه های ماندگار را از دست بدهد , حال به هر قیمتی که باشد . امروزه نظیر دیرباز نیست که عروس و داماد در تراس منزل و بین فک و خویشاوندان عکس های یادگاری بیندازند و همین بشود یادگار آن ها از شب عروسی . دیگر از آن عکس های جور جمعی و خانوادگی خبری نیست .
بخش اعظمی از عروس و دامادها معتقدند آنچه که از عروسی باقی می ماند , عکس و فیلم است . شام و پذیرایی فراموش می‌شود , گرانترین جامه عروسهم از یاد میرود , اما صرفا عکس و فیلم است که یاد می گردد , پس برای آن می بایست شایسته ترین ها را گزینش کرد . از همین شیوه تامل بخش اعظمی از عکاسان و فیلمبرداران با ارائه طرق به اصطلاح نو , عروس و داماد را به پرداخت مخارج میلیونی عکس و فیلم عروسی ترغیب می نمایند . بها های بالا معمولا در بخش های شمالی شهر همگانی است ولی در بخشها غربی هم با بها های نجومی مواجه شدیم . یک آتلیه در خیابان اشرفی اصفهانی که آوازه متعددی نیز دارااست , بها هایش از فرمانیه نیز فراتر بود . یعنی برای یک گالری 30 در 60 آبادی برگی , 700 هزار تومان میگیرد .

پکیج های پرهزینه
وارد یک آتلیه عکاسی که میشوید اولی چیزی که اعتنا شمارا جلب می نماید , عکس های روی در و دیوار آتلیه است . در این جا ها معمولا شایسته ترین شغل های خویش را قرار می دهند تا اعتنا مشتری را جلب نمایند . شما‌را دعوت می نمایند که پشت یک کامپیوتر بنشینید ونمونه های آنها‌را ملاحظه کنید . این روز ها در کلیه آتلیه ها صحبت از پکیج است . ارزش هر پکیج بسته به تعداد دوربین فیلمبرداری , تعداد برگ آلبومی انتخابی شما , ماشین , گونه گل , تعداد عکس هایی که راز عقد , باطن گلشن , کنار اتومبیل آتلیه و سایز عکس ها گوناگون است و معمولا از یک میلیون و 200 هزار تومان آغاز میشود و در بعضا از آتلیه ها تا 10 میلیون نیز می‌رسد . یعنی برای این‌که تعدادی سالی دیگر عکسی از شایسته ترین مراسم معاش تان داشته باشید , می بایست میلیونی خرج نمایید .
اگرچه درین سال جاری سال‌ها آمار وصلت چندان دلچسب نیست ولی با این مخارج میلیونی گشوده نیز هر آتلیه ای به اصطلاح توشه خویش را می بندد .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]