ورودیه گلشن عروسی چه‌طور بایستی باشد

يکشنبه 21 آبان 1396
10:58
رستمی

زمانی که قصد دارید تا برای برگزاری مجالس عروسی یک گلشن را اجاره فرمائید , پیشین از گزینش خوبتر است به محل ورود آن اعتنا نمایید . به صورت کلی محل ورود یک گلشن عروسی می بایست از خصوصیت های زیر برخوردار باشد :

1 - گنجایش قبول تعداد میهمان ها
کلیه باغات گذشته از عقد قرارداد در باب تعداد قبول مهمانها یک لیست را در اختیار مشتریان قرار می دهند . ولی می بایست اعتنا فرمایید که تعداد مهمانانی که از طرف رئیس عروسی رقم خورده و فضای گلشن با یکدیگر دلخواه باشد . احتمالا بعضی برای سود بیشتر , فاقد دقت به گنجایش گلشن , تعداد میهمان ها را مشخص و معلوم کرده باشند . ولی شما تحت عنوان یک مشتری این حق را دارید که فضای گلشن را بررسی نمائید و آنگاه آن را با تعداد میهمانان خویش بسنجید .

به نقل از آکاایران :
2 - هزینه محل ورود گلشن
هزینه هایی که برای محل ورود گلشن عروسی اخذ میگردد در همه باغات یکسان نیست . از طرف دیگر نمیتوان یک گلشن را به دلیل اخذ محل ورود بیشتر به بی انصافی تبهکار کرد . احتمالا عارضه ها خویش را داشته باشد . به عنوان مثال گلشن های بزرگ , با تجهیزات بیشتر , قرار به دست آوردن در یک جای دنج , مدیر و کارمندان مسئولیت پذیر و . . . مخارج بیشتری را اخذ می نماید . این در حالی است که بعضا دیگر از باغات به دلیل کیفیت نازل سرویس ها , محل ورود کمتری را اخذ می نمایند . بدین ترتیب هزینه ها میزان قابل قبولی برای مقایسه باغات نیست و می بایست به تراز کیفیت سرویس ها اعتنا داشت .



, مجالس عروسی , سرویس ها عروسی , مراسم تزویج , [categoriy]


3 - تجهیزات گلشن
گلشن به دلیل داشتن فضای گشوده برای پذیرایی دلخواه خیس است . البته بعضی محدودیت های گلشن شاید سرویس ها عروسی را مختل نماید . اعم از فضای گشوده گلشن با وضعیت آب و هوای ابری و سرد مطلوب نیست . بدین ترتیب گلشن می بایست از سیستم گرمایی و سرمایی برخودار باشد . همینطور داشتن سایه بان از سایر تجهیزات یک گلشن عالی است که قبلی از بستن قرارداد می بایست به آن اعتنا باشید . با وجود سایه بان چه بسا با بارش باران نیز جای هیچ نگرانی نیست و می توان در زیر سایبان پای کوبی خویش را برگزار کرد .


4 - پباده سازی و زیبایی گلشن
گلشن می بایست از دید ظاهری هم دلپذیر باشد . این زیبایی از نصیب محل ورود شروع میشود و در کلیه گلشن می بایست زیبایی آن دیده نواز و عجیب باشد . تزئین گلشن دشوار خیس از تالار جشن و پایکوبی عروسی است و وسایل دکوری که برای گلشن استفاده میشود با تالار و سالن عروسی مختلف است . روش پباده سازی و دور و بر سازی محوطه گلشن علاوه بر این که می‌تواند نوعی نظم را در گلشن ساخت نماید , تاثیر متعددی هم بر هیجان پایکوبی دارااست . نورپردازی در گلشن اهمیت متعددی داراست که می توان از ادغام رنگ ها هم استفاده کرد .



, مجالس عروسی , سرویس ها عروسی , مراسم تزویج , [categoriy]


5 - مورخ مراسم و محل ورود گلشن
بعضی از باغها تنها در روز ها خاصی مشتری می پذیرند . رزرو این باغات مشقت بار است ولی قبلی از گزینش مورخ پای کوبی , خوب تر است ابتدا نگاهی به روزهایی که محل ورود گلشن

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]