سالن عروسی

سه شنبه 14 آذر 1396
18:20
رستمی

میز شام عروس و داماد
معمولا سالن های پذیرایی , یک میز غیر وابسته را برای صرف شام عروس و داماد در حیث میگیرند و آن را با گل و شمع و . . . تزئین می نمایند . بعضا از تالارها هزینه این میز را مستقل محاسبه می نمایند و بعضا هم بعنوان کادو آن را در حیث می‌گیرند . به صورت کلی چنانچه از لحاظ هزینه مشکلی نداشته باشید , ایده خیر و خوبی است و می‌تواند شکلی احساسی به مجلس شما بدهد . ضمن این که در عکس و فیلم عروسی شما هم به یاد ماندنی خواهد شد .

سرویسهای بهداشتی و بقیه تجهیزات
سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید . خصوصا در شرایطی که عروسی شما در فصل های سرد سال اجرا مي شود حتما بررسی فرمایید که سرویسهای بهداشتی به مقدار کافی وجود داشته باشند و در عین حالا منزه و بهداشتی نیز باشند . علاوه بر این محل خدمات و فاصله آن ها تا محل جشن و پای کوبی نیز خیلی دارای اهمیت است . تجهیزات دیگری نظیر اتاق بازی کودک ها , رخت کن های زنانه و . . . هم از نکاتی می‌باشند که بایستی به آن ها دقت نمایید .

مخارج سالن
برای خودتان میزان دارایی گزینش نمایید و به آن پایبند باشید . مخارج یک سالن عروسی به صورت معمول مشتمل بر :
( هزینه محل ورود ( که یک رقم اثبات سوای در حیث دریافت کردن تعداد میهمان ها است
( هزینه خوراک و پذیرایی ( که معمولا به ازای هر نفر محاسبه میگردد و بستگی به تعداد میهمانان , اشکال خوراک , نوشیدنی , پیش خوراک و . . . داراست
( هزینه تیم نوا و سرگرمی ( در این باره عرف این است که حتی‌د‌ر صورت استفاده نکردن از مجموعه آهنگ سالن هم از شما دریافت خواهد شد .
( هزینه سرویس ها ( که معمولا درصدی از مجموع هزینه هاست که به کل هزینه ها بیشتر می گردد
( هزینه مالیات برارزش افزوده و عارضه ها ( که طبق ضابطه پرداخت آن بر عهده شماست
( هزینه تزئینات ( مانند : بادبادک آرایی , گل آرایی و . . . که در صورت عدم رغبت شما , حذف میشوند
هزینه برنامه هایی مانند : حریق بازی , اسب سواری , کالسکه سواری و . . . که معمولا انتخابی می‌باشند و در صورت عدم رغبت شما از برنامه حذف میشوند
معمولا محاسبه هزینه ها به‌این صورت است که در هنگام عقد قرارداد , جزء هزینه ها را بعنوان بیعانه پرداخت و مورخ را رزور می‌کنید . حدود یک هفته پیشین از مراسم , دو سوم هزینه ها را پرداخت می‌کنید و شب عروسی , هنگامی مطمئن شدید که کلیه چیز تروتمیز است و مشکلی در ارایه سرویس ها نیست , تسویه اکانت پایانی را انجام می دهید .

آزمایش طعام و کیفیت پذیرایی
به هم پیوسته است که بعداز گزینش سالن و گلشن محل عروسی , قبلی از عقد قرارداد , کیفیت طعام و پذیرایی بوسیله مشتری آزمایش می گردد . معمولا مشتری یک شب به طور سرزده به سالن یا این که گلشن رفته و بعداز ملاقات با رئیس سالن تقاضای آزمایش طعام و مشاهده مدل خدمت دهی را می نماید .

باغ و تالار عروسی



[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]