سرویس ها مجالس و تشریفات عروسی

يکشنبه 23 مهر 1396
16:49
رستمی

در تشریفات عروسی و سرویس ها مجالس خویش , به‌این نکات دارای اهمیت اعتنا فرمائید

عروس و دامادهای برنا گهگاه در لابه لای شغل های ریز و درشتی که برای جشن و پای کوبی عروسی شان دارا‌هستند بعضی از شغل های کلیدی دیگری را فراموش می نمایند .



تشریفات - عروسی - 26



در‌این مقاله میخواهیم نکته هایی را راجع به تشریفات مراسم عروسی یاد آوری کنیم که با عملی کردن آن‌ها میتوانید با ذهنی سهل خیس به شغل های عروسی برسید و از جشن و پایکوبی عروسی تان غایت لذت را ببرید .



عروسی - پایکوبی - ارزان - و - شیک


تشریفات عروسی و سرویس ها مجالس با قیمت خوب

مطمئنا بیشتر عروس و داماد هایی که قرار است تا یکی - دو ماه آتی تزویج نمایند چه بسا از تفکر کردن به آن مورخ نیز مبتلا دل شوره و یک مدل احساس شعف تعجب آور و غریب میگردند . با این اوصاف و با اعتنا به حجم امور و طرح ریزی هایی که در‌این هفته های پایان می بایست به کلیه شان رسیدگی شود , ارگانیک است که بعضا نکات کوچک البته دارای اهمیت را فراموش نمایند .



هدیه - عروسی - بی آلایش



بعضا از این نکات کوچک صرفا به عبارتی یکبار تکرار می‌شود و در صورتی همین اکنون به آن ها رسیدگی نشود , احتمالا , بعداز مراسم به شدت افسوس بخورید . اما این طور نیست که تمام این دعوا ها به یک‌سری هفته باقی‌مانده ی گذشته از مراسم عروسی ختم میشود , زیرا شغل های مهمی نیز میباشد که عروس و داماد می بایست فورا بعداز مراسم , انجامشان دهند ولی بین برنامه های ماه عسل , پاگشا و کلا مورد را فراموش می نمایند و هنگامی یادش میفتند که دیگر خیلی دیر شده‌است .



عروسی - گران‌قیمت - شیک



کلید چیره برگزاری یک مجلس بی سابقه و یاد انگیز , تنها طرح ریزی مطلوب است .



نکات - طلایی - برای - داشتن - مراسمی - رویایی - ۲


روز‌نگار و یادداشت مورخ کارهایی که پیش رو دارید

خوب تر است یک‌سری مورخ برای خویش معین فرمائید و در هر تاریخی یک کدام از شغل های مرتبط با عروسی تان را انجام بدهید . تلاش نمائید تمام امور را در ماه آخری انجام دهید تا از استرس و گرفتاری ی شما درطول روز عروسی کاسته شود و هر هفته طرح ریزی خویش را پیدایش و یا این که مرور فرمائید .



نکات - طلایی - برای - داشتن - مراسمی - رویایی - ۳


تقسيم وظايف دربین عروس خانم و آقای داماد

عروس و داماد می بایست هر دو مسولیتی را به عهده گیرند و در انجام امور سهیم شوند و در جریان بدون نقص امور قرار بگیرند . پس اضطراری است انتها هر هفته شغل های انجام یافته و شغل های ما‌نده را با نیز مرور فرمایید .



نکات - طلایی - برای - داشتن - مراسمی - رویایی - ۴


انعطاف پذير باشید

معمولا عروس و داماد هریک مراد و ایده ها متفاوتی درخصوص طریق ی برگزاری مراسم یا این که بعضا از ریزه کاری عروسی دارا‌هستند . مدام کارایی نمائید با نیز مشورت کردن نمایید و همگی دلایلتان را برای نیز بازگو نمایید . اینگونه بیشتر کلام طرف در مقابل تان را ادراک خواهید کرد و در پایان می بایست بتوانید در قبال تغیرات انعطاف پذیر باشید . بدین نکته ی طلایی بیندیشید که عروسی وابسته به هر دوی شماست پس مراسم بایستی بر اساس منظور ی هر دو طرف پیش برود .



نکات - طلایی - برای - داشتن - مراسمی - رویایی - ۵


فهرست ذخیره میهمانان

یک لیستی از دعوت شدگان را برای خویش تهیه و تنظیم فرمائید بعلاوه یک لیست بیش تر برای میهمان های رزروی نیز داشته باشید . مدام در لحاظ داشته باشید که‌این لیست ها نوسان داراست , یعنی احتمالا به تعداد میهمان های شما افزوده و یا این که بالعکس کم بشود برای این عمل خوب تر است یک فهرست جایگزینی تنظیم کنید تا بتوانید میهمان های رزروی را در صورت لزوم جایگزین نمائید .



نکات - طلایی - برای - داشتن - مراسمی - رویایی - ۶


طعام را ابتدا خودتان آزمون فرمائید

مطمئنا یكی از ملاك های گزینش مكان برگزاری , كیفیت و ارزش خدمت هایی است كه به مهمان ها تان ارائه میدهد . اعتنا داشته باشید این ارزش ها دربرگیرنده محل ورود تالار به تعداد مهمانها , پذیرایی بدو ورود , پذیرایی در حین زمان مراسم و شام می گردد .


باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]