معیارهای گزینش سالن عروسی

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:15
رستمی

معیارهای تعیین سالن عروسی - وب سایت ازدواجبخش تزئینات عقد و عروسی

درین مقاله از تارنما مطلبی راجع‌به معیارهای گزینش سالن عروسی بیان شده شده‌است , همینطور برای مشاهده مقاله ها بیشتر در گونه تزئینات عقد و عروسی از وبسایت وصلت مقاله ها بیشتری را مشاهده نمائید

معیارهای گزینش سالن عروسی , مد آنلاین , مدآنلاین , چیدمان , تزئینات عقد و عروسی

به نقل از مدآنلاین به گزارش بیتوته ; یکی مهم ترین و بزرگترین قسمت های طرح ریزی جشن و پای کوبی عروسی , گزینش سالن یا این که گلشن محل برگزاری مراسم است . دستکم شش ماه گذشته از مورخ برگزاری عروسی خویش می بایست نسبت به گزینش سالن عروسی مبادرت نمائید . برای گزینش سالن یا این که گلشن عروسی , بایستی نکات ریز و درشت را در حیث بگیرید و معیارهای متعددی را در ذهن داشته باشد . در اینجا بعضی از مهم‌ترین معیارها برای گزینش سالن یا این که گلشن محل برگزاری عروسی را ذکر می‌کنیم .



شرایط و دسترسی شهری
سالن محل برگزاری جشن و پایکوبی عروسی شما می بایست از دید حالت جغرافیایی و دسترسی شهری , شرایط قابل قبولی داشته باشد . احتمالا مهم ترین مورد در گزینش سالن عروسی همین باشد . به این دلیل که مدعوین شما می‌بایست این مسیر را طی نمایند و در‌صورتی‌که دسترسی به محل برگزاری عروسی شما سازه به دلایلی زیرا ترافیک و یا این که واقع شدن در بیرون از شهر اختلال باشد منجر کلافه شدن و خستگی میهمان ها خواهد شد . از طرفی تلاش فرمائید سالن یا این که گلشن محل برگزاری عروسی را در حوالی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خویش گزینش فرمایید به این دلیل‌که خویش شما نیز می‌بایست این مسیر را طی فرمائید و در شرایطی‌که این اماکن متفرق باشند , دیر در پای کوبی خویش حاضر خواهید شد . هیچ چیز بدتر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به پای کوبی خویش برسند .

گنجایش تالار پذیرایی عروسی
وسعت سالن یا این که گلشن محل برگزاری جشن و پای کوبی عروسی شما رابطه بدون واسطه با تعداد مهمان‌ها شما داراست . در‌حالتی که تعداد مهمان ها شما کم می‌باشند , تالار بزرگ و پهناور برای برگزاری عروسی شما مطلوب نیست به دلیل آن که مهمان ها شما در آن دور از هم می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به حیث میرسد . بدین ترتیب درصورتی که که تعداد مهمان ها شما کم می باشند , یک تالار کوچک‌تر را برای پذیرایی در حیث بگیرید . درضمن درهرحال , از مسئول سالن یا این که گلشن سوال فرمائید که در صورت لزوم آیا صندلی بیشتر برای پذیرایی دارا‌هستند یا این که خیر؟

سقف تالار پذیرایی
سقف تالار یا این که سالن پذیرایی بایستی بلند باشد . سالن‌های با سقف کوتاه دل‌گیر می باشند و میهمانها حس خفگی خواهند کرد . سقف سالن از نکاتی است که حتما بایستی در هنگام گزینش سالن محل برگزاری عروسی به آن اعتنا نمائید .

پارکینگ اتومبیل‌ها
پارکینگ یک کدام از مهم ترین امکاناتی است که می بایست به آن دقت نمایید . سالن پذیرایی یا این که باغی که جشن و پای کوبی عروسی خویش را در آن برگزار می کنید حتما می بایست مجهز به پارکینگ برای اتومبیل‌ها باشد . مسلما بیشتر دعوت شدگان شما با خودرو فردی خویش به عروسی شما میایند و عشق ندارند بازه متعددی را در خیابان‌های اطراف پیرو جای بوستان بگردند و در غایت نگران امنیت ماشین خویش باشند .

باغ و تالار عروسی



[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]