معرفی شایسته ترین ست جامه دامادی

چهارشنبه 3 آبان 1396
20:52
رستمی

هماهنگی در جامه پوشیدن تاثیر بسزایی در دید نوازی و یکتا بودن تیپ ایفا می نماید . ست کردن جامه داماد در دیدگاه اولیه بی آلایش به لحاظ میرسد اما مقررات ویژه خودش را دارد . ست خرقه دامادی به طرق مختلفی طبقه بندی می گردد . این سبک ها در رنگ , دسته و . . . است . درین نوشتار به معرفی شایسته ترین ست جامه دامادی جهت سرویس ها عروسی پرداخته شده‌است .

رنگ کت و شلوار :
رنگ های روشن و بخصوص سپید برای کت و شلوار یکی تعیین های اشرافی و تشریفاتی برای دامادها به حساب آورده می شود . کت و شلوار روشن مانند سپید , به دامادهای ریز نقش یا این که متناسب توصیه می شود . به یاد داشته باشید دامادهایی که پوست تیره دارا هستند با پوشیدن رنگ های روشن , سپید خیس به حیث می رسند . کت و شلوار سپید و روشن معمولا با کراوات , پاپیون و بلیز همرنگ و کمربند وکفش مشکی ست می‌شود .
کت و شلوار نیلی رنگ خاص و قابل قبولی برای خرقه دامادی بوده و برای افرادی که به مد اهمیت می دهند هم مورد قابل قبولی است . رنگ کت و شلوار معمولا با کفش قهوه ای ست می‌شود .
درصورتی که که مراسم عروسی شما در فصل‌تابستان اجرا مي شود , استفاده از رنگ‌های طوسی , کرم , شکلاتی و دیگر رنگ های روشن گزینش جالبی میباشد . برای فصل سرد رنگ‌های تیره همچون مشکی , سورمه‌ای تیره و خاکستری تیره پیشنهاد میشود .

جنس کت و شلوار :
همت نمایید از کت و شلوار مات یا این که دست‌کم با برق کم استفاده نمائید . کت و شلوار درخشان معمولا خیلی زود از مد افتاده شده و خیلی نیز قانونی نمیباشد . اطمینان حاصل فرمایید که پارچه کت و شلوارتان از آن جنس هایی نباشد که با چندین نشست و برخاست چروک می گردد . معمولا جنس کت و شلوار را با اعتنا به فصل سال گزینش نمیکنند . همینطور توجه شود که شایسته ترین کراوات برای داماد گزینش شود .
نکات کلی در مورد کت و شلوار :
اعتنا نمائید که حتما کت و شلوار سایز خودتان را گزینش نمایید و از به بدن کردن کت و شلوار گشاد یا این که تنگ اجتناب کند .
هنگامی که دستهایتان را به اطراف گشوده می‌کنید بایستی موازی حاشیه پایینی کتتان باشند .
حدود یک سانتی متر از آستین تیشرت بایستی از آستین کتتان خارج باشد .
به تناسب استایل خویش و گونه کت و شلواری که میپوشید اهمیت دهید .
علاوه بر نظران خویش و عروس خانم , برای تعیین خرقه دامادی با مسوولان ذی‌ربط در تشریفات مجالس خویش مشورت کردن کنید . تجربه و علم تخصصی آن‌ها دوچندان کارمد خواهد بود .
سزاوار است کت و شلوار به ویژه در نصیب سرشانه صحیح روی اندام آقای داماد بنشیند .
جیب :
برای جیب کوچک روی کت جامه دامادی میتوانید از دستمال ابریشمی یا این که یک غنچه کوچک استفادهنمایید . ولی معمولا دستمال ابریشمی از جنس کراوات به دلیل قانونی خیس بودن مورد مطلوب تری به لحاظ می‌رسد .
کفش :
شایسته ترین گزینش برای ست جامه دامادی کفش چرمی مشکی است . درخشان یا این که مات بودن کفش ذوق وسلیقه ای است البته خوب تر است از کفش چرمی غیر ورنی استفاده کنید . توجه داشته باشید که رنگ کفش با دقت به رنگ کت و شلوار تعیین شود . معمولا برای کت و شلوار مشکی , سپید , سورمه ای و طوسی از کفش مشکی استفاده میشود . خوبتر است شب برای خرید کفش مبادرت فرمایید به دلیل آنکه درین ساعت‌ها ورم پاها به حداکثر رسیده و موجب می‌شود که در شب عروسی کفش شما پاهایتان را اذیت نکند .
کمربند :
بین کفش و کمربند بایستی حتما هماهنگی از نگاه جنس , رنگ و طرح وجود داشته باشد . برای کت و شلوار قانونی دامادی خوبتر است از کمربند باریک مصرف شود .
بلیز :
رنگ بلیز بایستی با اعتنا به کت و شلوار و بعد از آن تعیین شود . تی شرت دامادی خوبتر است خاص باشد . به یاد داشته باشید که حتما از دکمه سردست قشنگ و ست با گیره کراوات استفاده فرمائید . دکمه سردست و گیره کراوات جزءلاینفک ست خرقه دامادهای شیک و قانونی به شمار می‌روند . دکمه سردست‌هاي درخشان شرایط رسمي‌تري به جامه شما می دهند .
جلیقه :
استفاده از جلیقه علی الخصوص برای دامادهای لاغرتر دوچندان شیک است . ولی اعتنا نمائید که جلیقه می بایست همرنگ کراوات و نسبتاً ضد و نقیض رنگ تیشرت باشد .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]